Postanowienia wstępne

1. Niniejsze ogólne warunki sprzedaży regulują relację pomiędzy Światłonomia Rafał Polaszek. z siedzibą w Brwinowie (05-840), przy ul/. Pszczelińskiej 99P/30, NIP 6961730665 jako sprzedającym, prowadzącym sklep internetowy na stronie www.swiatlonomia.pl oraz klientem, który zawiera ze sprzedającym umowę kupna.

 

2. Sprzedający traktuje wszystkich klientów jednakowo i zapewnia im takie same korzyści bez względu na to, czy są konsumentami. Z tego względu niniejsze ogólne warunki sprzedaży stosuje się do wszystkich klientów.

 

3. Ogólne warunki sprzedaży regulują przede wszystkim zakup towarów w sklepie internetowym spółki.

 

Zawarcie umowy kupna

1. Klient zawiera ze spółką umowę kupna na odległość za pośrednictwem sklepu Internetowego.

 

2. W przypadku zawarcia umowy zakupu na odległość, złożenie zamówienia na stronie internetowej zamówienie będzie ważne przez okres 7 dni, a sprzedający potwierdzi jego otrzymanie e- mailem. Ostateczna umowa kupna zostaje zawarta w momencie przyjęcia przez sprzedającego umowy wstępnej w formie wysyłki zamówionych produktów. Sprzedający zawiadomi klienta e-mailem o wysyłce towaru.

 

3. Sprzedający dostarcza towar wyłącznie w ilościach odpowiadającym potrzebom konsumpcji własnej. W określonych przypadkach (w szczególności w przypadku obniżek cen lub wyprzedaży) sprzedający ma prawo ustalić maksymalną dopuszczalną ilość zamawianego towaru.

 

4. Aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym, należy kliknąć przycisk „Kup teraz".

 

5. Sprzedający zrealizuje zamówienie w terminie do 7 dni.

 

 

Odstąpienie od umowy bez podania przyczyny

1. Zgodnie z prawem klient może odstąpić od umowy zawartej przez Internet lub telefon bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dostawy towaru, sprzedający jednak daje klientowi prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny przez okres 21 dni od dostawy towaru.

 

Jeśli klient chce skorzystać z tego prawa, musi powiadomić sprzedającego o odstąpieniu od umowy w wyżej wymienionym terminie. Można tego dokonać, pisząc na adres hello@światlonomia.pl

2. W przypadku odstąpienia od umowy klient otrzyma zwrot całej ceny towaru. Zgodnie z prawem sprzedający może wstrzymać płatność do czasu otrzymania zwracanych towarów. O ile nie uzgodniono inaczej, środki zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki klient dokonał płatności.

 

3. Klient powinien przesłać zwracany towar niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 7 dni od daty odstąpienia od umowy, na adres: Światłonomia Rafał Polaszek, ul. Pszczelińska 99P/30, 05-840 Brwinów. W przypadku, gdy klient nie odeśle Sprzedawcy prezentu, otrzymanego wraz z zamówionym towarem, Sprzedawca jest uprawniony do opóźnienia zwrotu płatności aż do czasu zwrotu prezentu.

 

4. Należy pamiętać, że zgodnie z prawem klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wskutek posługiwania się nim w sposób inny niż niezbędny do zaznajomienia się z charakterem, właściwościami i funkcjonalnością towaru (np. zapalenie świecy). Należy również pamiętać, że klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy towar został wyprodukowany na specjalne życzenie klienta lub w przypadku towarów zrobionych na zamówienie (np. w opakowaniu ze zrobionym brandingiem klienta).

 

Reklamacje

1. Jeśli przy dostawie okaże się, że towar jest wadliwy, sprzedający wypłaci klientowi rekompensatę w formie kuponu. Klient może również zażądać usunięcia wady w formie wymiany lub naprawy towaru. Jeżeli usunięcie wady jest niemożliwe lub dla sprzedającego nieopłacalne, klientowi przysługuje prawo do żądania zniżki od ceny zakupu oraz - w przypadku, gdy wada jest znaczna - odstąpienia od umowy kupna.

 

2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady towaru, jeżeli wady ujawnią się w okresie dwóch lat od daty dostawy towaru.

 

3. Towar uznaje się za wadliwy w szczególności wtedy, gdy nie ma zwyczajnych lub przedstawionych właściwości, nie spełnia swojego celu, jest niezgodny z wymogami ustawowymi lub nie został dostarczony w uzgodnionej ilości. Zwiększona wrażliwość lub reakcja alergiczna na dostarczony produkt nie stanowi podstawy do uznania wadliwości towaru. Podobnie wady prezentów lub towarów bezpłatnych nieobjętych zamówieniem nie stanowią wady towaru. Zdjęcia produktów w naszym sklepie internetowym mają charakter wyłącznie poglądowy i nie stanowią wiążącego opisu właściwości produktów.

 

4. Pytania dotyczące reklamacji należy kierować na adres hello@światlonomia.pl, Reklamowany towar należy przesłać na adres: : Światłonomia Rafał Polaszek, ul. Pszczelińska 99P/30, 05-840 Brwinów. W przypadku samodzielnego wypełniania formularza należy pamiętać, aby opisać, gdzie znajduje się wada i na czym polega, jak również podać preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji.

 

5. Sprzedający poinformuje klienta o rozpatrzeniu reklamacji, a w szczególności o otrzymaniu reklamacji i jej pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu, za pomocą poczty elektronicznej lub wiadomości tekstowej. Spółka może również skontaktować się z klientem telefonicznie.

 

6. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie. Rozpatrzenie reklamacji, w tym usunięcie wady, nie przekracza zazwyczaj 14 dni. W przeciwnym przypadku klient ma prawo odstąpić od umowy kupna. Klient ma obowiązek pomóc sprzedającemu wywiązać się z dotrzymania wyżej wymienionego terminu.

 

5. W przypadku reklamacji rozpatrzonych pozytywnie sprzedający poniesie koszt zwrotu towaru.

 

Sposób płatności i rodzaje dostawy

1. Klient może wybrać sposób płatności i dostawy z dostępnych opcji. Przed wysyłką zamówienia sprzedający powiadomi klienta o wybranym sposobie płatności, dostawy i związanych z tym kosztach.

 

2. Podane terminy dostaw mają wyłącznie charakter informacyjny i są oparte na przewidywanych terminach dostaw otrzymanych od przewoźników.

 

3. Spółka zastrzega sobie prawo bezpłatnej dostawy towarów w określonych przypadkach.

 

Postanowienia różne

1. Sprzedający oferuje klientom różne zniżki, kupony podarunkowe i innego rodzaju kupony. Zasady korzystania z nich określa regulamin, o czym klient zostanie w każdym przypadku poinformowany. O ile nie określono inaczej, każdą zniżkę lub kupon podarunkowy można wykorzystać tylko jeden raz. Do każdego zakupu można wykorzystać tylko jeden kupon tego samego rodzaju. O ile nie określono inaczej, zniżki nie łączą się ze sobą. Jeżeli wartość kuponu podarunkowego jest większa niż wartość całego zakupu, różnicy nie można przenieść na nowy kupon, a niewykorzystane środki nie podlegają zwrotowi.

 

2. W związku z dokonaniem zakupu klient może otrzymać do wypełnienia od firmy zewnętrznej kwestionariusz oceny. Klient może podzielić się swoją opinią na temat zakupu i produktów.

 

Informacje ogólne

1. Zgodnie z ustawą o rejestracji sprzedaży, sprzedający ma obowiązek wydać klientowi dowód zakupów.

 

2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz po następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualn e.phphttp://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. W przypadku rzeczywistego sporu konsument może zwrócić się do organu ADR, który znajduje się pod adresem: http://www.cik.uke.gov.pl/. Sprawa może być rozwiązana drogą internetową on-line.

 

3. Umowa zostanie zawarta w języku polskim i podlegać będzie prawu polskiemu.

 

4. Ceny wszystkich produktów i usług zawierają podatek VAT należny w chwili składania zamówienia. W przypadku zmiany stawki podatku VAT przed zawarciem umowy kupna lub wysyłką towaru klient będzie miał obowiązek (biorąc pod uwagę wybrany sposób płatności) zapłacić niedopłatę lub też sprzedający niezwłocznie prześle klientowi e-mail z prośbą o wyjaśnienie, gdzie sprzedający może zwrócić klientowi ewentualną nadpłatę.

 

5. Potwierdzając zamówienie, klient wyraża zgodę na otrzymanie faktury drogą elektroniczną. Fakturę prześlemy w formie elektronicznej w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia.

 

6. Wszystkie ceny towarów, w tym ceny zniżkowe, ważne są aż do odwołania lub wyprzedaży zapasów.

 

Regulamin zakupów

  hello@swiatlonomia.pl

  +48 577 775 718

Zakupy

Kontakt

Stworzone z naturalnych składników świece słonecznikowe, ręcznie produkowane w Polsce.

Wszelkie prawa zastrzeżone @ Światłonomia 2024, Wykonanie JL